sreda, 29. oktober 2014

Marketinški načrt in uspešna predstavitev na spletu /seminar



Načrt za razvoj, trženje, prepoznavnost (poznati ga morajo vsi sodelavci)

Analiza                                             vs.                                     Akcija
Zunanje okolje                                                                            marketinški splet
Potrošniki(kupujejo trende)
Trg
Konkurenca
Notranje okolje (zaposleni morajo vedeti  vse o podjetju)

Analiza zunanjega okolja&trendi
-          P(zakonodaja-računovodja mora poznati zakonodajo, on odgovarja), E, S(vrednote), T(brez neta ni nič), O, TR(trendi-odvisno od dejavnosti, prodremo slo primerno)

Analiza trga
-          Izdelek (kaj se največ prodaja)
-          Cena ( zdravje je neprecenljivo- kakšna naj bo cena – nižja ko stranka cinca)
-          Distribucija (kakšen način)
-          Mark. Komuniciranje (katere prakse se najbolj uporabljajo)

Analiza konkurence
-          Na spletu
-          Igraj se »skriti kupec«
-          Opredelite primarne kupce
-          Poiščite prednosti, praktična darila

Analiza potrošnikov:
-          Zamislite si idealnega kupca
-          Definirajte svojo ciljno skupino (spol, poklic, hobiji)
-          Postavite kupca v idealni prostor (virusni marketing)


Analiza notranjega okolja:
-          Ključne lastnosti storitve/izdelka.. tehnične(cena, kakovost, varnost/zanesljivost, videz, oblika, embalaža, dostava-eshopi)

SWOT analiza
Prednosti
Slabosti
Priložnosti
Nevarnosti

Manjša podjetja so bolj elastična- hitreje se povežejo

Zakaj koristiti naše storitve?
Sem lahko boljši od konkurence?
Sem lahko drugačen od konkurence?
Postavljanje market. Ciljev (kam priti, kaj doseči)?

Orodja
-          Oglaševanje (tisk-brezplačno, radio, tv-če 100% dobiš povrnjen vložek), internet)
-          Direktni (sms-ko imaš ciljne stranke, telemarketing, pošta-za utečene stranke)
-          Pospeševanje(popusti, darila, vzorci-ne sme bit boljši od izdelka)
-          Odnosi z javnostmi (letno poročilo, sporočila za javnost)
-          Osebna prodaja(vrat do vrat, trgovina, stojnica)

Kako začeti?
Celostna grafična podoba:
-          Logotip, slogan, tip pisave(enostavna, berljiva), barve
-          Vizitke, žig, dopis, vizualna podoba, spletna predstavitev)

-          Prepričljiva vstopna stran
-          Temeljne info
-          Naravna navigacija
-          Kontaktni obrazec
-          Jasni, kratki, jedrnati teksti
-          Brezplačne vsebine
-          Delovni čas, lokacija, kontakt. Podatki
-          Ažurnost(24ur)
-          Google analytics

Fb (dogajanje) twitter
-          Promocijski plan za fb
-          Angažirajte prijatelje
-          Všečkanje (ankete)
-          Dogajanje
-          Nagradne igre, zanimivosti-kvaliteta!
-          Virusni marketing (videi, fotke)
Google+(info o temah)
Circles, sparks, hangouts, android
Linkedin
Brezplačna publiciteta(podjetja)


Kje se pojaviti?
Članki.net
Trgovine.net
Ajpes
Imenik

Spletna trgovina
-          Kaj prodajati
-          Analiza konkurence
-          Cene glede na tržišče
-          Splošni pogoji
-          Kako izdelati(sami, najem)




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Pritožbe, pohvale, predlogi